sobota, 10 listopada 2012

Kwiatowe ...

... że niby co, jest jesień ...

Nie u mnie, u mnie kochani kwiatowo i cieplutko. 
Walczę jak mogę, z jesiennymi nastrojami zadumy i zniechęcenia, 
a z tej walki wychodzą kwiaty :)
Na moim drugim blogu również kwiatowo :)

Dziś dwa naszyjniki.
Nie wyszło wszystko tak jak miało i nie do końca jestem zadowolona, 
ale rzadko jestem zadowolona w 100 %.
W naszyjniku z labradorytów, cargi miały imitować płatki róży, co po zlutowaniu nie dało zamierzonego efektu, ale przecież mogłam się tego domyślić, a nie ślepo realizować swoje zamierzania. Człowiek zawsze na własnych błędach się uczy...

srebro925, perły hodowlane


 srebro925, labradoryt



10 komentarzy:

  1. Trzeba być samokrytycznym, to zawsze podnosi nam poprzeczkę :) Naszyjniki śliczne, jak zwykle. Ładnie prezentują się kamienie w tych płatkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też prawie nigdy nie jestem zadowolona z moich prac:) To tak jest:) Naszyjniki oczywiście śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dość, że pięknie to jeszcze oryginalnie :) - czyli idealnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są ... te płatki - cudne ... mój faworyt oczywiście ... szary ;)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy jest bardzo fajny! Mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne surowe piękności z charakterem !

    OdpowiedzUsuń
  7. Blaszka z labradorytem dla mnie rewelacyjna, małe cudo.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace :) oryginalne.
    Zapraszam do siebie:) http://babskiswiat177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :) Dzięki dzisiejszej reklamie Twojego bloga przez Dominikę znalazłam Ciebie i... jestem zachwycona :) Bardzo podoba mi sie - miedzy innymi naszyjnik z pereł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuj za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...