poniedziałek, 19 marca 2012

Kaczeniec

Dzień dobry w poniedziałek :) 
Słonko dopisało w weekend, niestety dzisiaj wzięło sobie wolne. Jeśli chcielibyście znać pogodę na nadchodzący dzień,  wystarczy zapytać, czy czasem nie mam w planach robienia zdjęć :)))
Jak tylko biorę do ręki aparat w celu fotografowania biżuterii, słonko skutecznie sabotażuje moje poczynania :)

Mam Wam do pokazania kolejną z serii delikatnych bransoletek. Wraz z zapachem wiosny, dopadła mnie potrzeba powrotu do emalii, do  intensywnych  kolorów.





5 komentarzy:

  1. oryginalna bizuter4ie tworzysz, taka surowa w formie a równocześnie interesująco elegancką.)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz to już wiosna naprawdę! Muszę się w końcu wziąć do roboty, bo Ty jak widzę czasu nie marnujesz, i dobrze!
    Mogłabyś w końcu zrobić coś co mi się nie spodoba...?? ;))
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pozytywna, mega radosna i żółta:) Ostatnio mam słabość do żółtego, dlatego tym bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuj za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...