poniedziałek, 9 maja 2011

Dla Melanii

Sama często tak robię, nie patrzę by nie widzieć, tak jest łatwiej, przecież nie wszystkim mogę pomóc...
Tym razem jednak zatrzymałam się, spojrzałam i nie mogłam pozostać obojętna.
Zapraszam na aukcje dla małej Melanii, zachęcam do rozesłania linków do znajomych, to nic nie kosztuje.
Wśród wielu wspaniałych, autorskich prac, znalazły się również dwie mojej skromnej osoby.





Aukcje:
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=22087392&order=t&p=1

Blog Melanii:
http://podarujwzrost.blogspot.com/


3 komentarze:

  1. Nawet przez chwilę udawało mi się wygrywać to cudo. Ale - niech pójdzie za jak najwięcej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sabinko, ja jestem również dumna z Ciebie:-)). Mam nadzieję, że zbierze się pokazna sumka na leczenie Melanii - tak fajna dziewczynka! Słyszałam kiedyś takie zdanie, że "najcenniejsze są te najdrobniejsze gesty":-))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu trzymam kciuki, aby te nasze drobiazgi przyniosły jak najwięcej pieniążków:)) Dzięki:)

    Kasiu dziękuję za udział w licytacji:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuj za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...