piątek, 5 kwietnia 2013

Gdzie ta wiosna !!!!


Staram się myśleć pozytywnie.
Wypatruję najmniejsze promyki słońca,
 ładuję nimi nadszarpnięte akumulatory.

Ale to wszystko mało ...

Ja chcę już WIOSNY !!!!
Nie, nie JUŻ, kiedykolwiek nie przyjdzie to będzie DOPIERO !!!
Brak mi weny, ochoty, motywacji,
jestem jakaś taka "nijaka" - jest to bardzo delikatne określenie :)

Też tak macie ? 

To teraz coś pozytywnego:)
Bransoletka i kolczyki, zrobione w biegu, 
dla kogoś bardzo mi bliskiego, 
kto dzisiaj wyjechał ...
Zdjęcia takie sobie, ale miałam tylko kwadransik i słońca zero.


Turmalin, srebro 925,skóra





Zrobiłam je do kompletu z naszyjnikiem, który jest moją starszą pracą :)


17 komentarzy:

  1. Ostatnio oglądając twój blog postanowiłam zrobić sobie nie tylko naszyjnik ale też bransoletki, buszuję na allegro za półfabrykatami, tak bardzo spodobała mi się twoja biżuteria, że zachęca mnie do działania

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna :) MOże i mnie zachęci :D i stworzę coś oryginalnego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że mogę inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie to samo ... ta pogoda odbiera siły i zapał do wszystkiego ...
    Cudne Twe wyroby ... kolory tych kamyków - PIĘKNE !!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podobają Twoje prace ;) SUPER !!!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe jak zwykle! A sztyfty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną surowiznę zrobiłaś:-))).
    Ja też przyłączam się do apelu do Pani Wiosny - gdzie jesteś, czekamy!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj-pomysłowo i bardzo ciekawie tu u Ciebie.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Ja tu zostanę na dłużej - dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne.J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna już jest, a Ty gdzie się podziałaś??? ♥
    uściski słoneczne przesyłam!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. Port is especially widely known towards the size of his dehydrated spontaneity 2 .

    actually all of this shows the wonderful, bone-dry condition of
    all pulp involved in the pulp hamper. Captivation as well as hand-held machines
    might be a food processor or blender that does not take a seat on that fight but unfortunately is really
    stuck your hand. Your current potency regarding margarita tools, yet still, generally only the incredible to combine the ice.
    Usually the blender's possible could differ from just one to 3 liters.

    Have a look at my blog post - best blender

    OdpowiedzUsuń
  11. 5- The real truth about whenever and approaches to
    use each of those dumbbells and equipments to put on excellent muscle quickly.
    Many people wish to increase their lean muscle mass and
    create your toned, developed body that is not only aesthetically attractive, but strong and
    healthy additionally. Yes, obviously, it is the most affordable way of buying protein since all you want to do is to obtain those egg whites with a tray of offspring.


    Also visit my site; Somanabolic Muscle Maximizer Review

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna biżuteria ;). Zapraszam do siebie, gdzie wykonuje bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did
    you hire someone to do it for you? Plz answer back as I'm looking to construct my own blog and would like to find out where u got this from. cheers

    Also visit my site Tory Burch Handbags

    OdpowiedzUsuń
  14. It's appropriate time to make some plans for the future and it's time to be happy.
    I've read this post and if I could I want to suggest you few interesting things or advice. Perhaps you could write next articles referring to this article. I wish to read more things about it!

    Here is my web blog: Christian Louboutin Outlet

    OdpowiedzUsuń
  15. I every time emailed this website post page to all my associates, because if
    like to read it afterward my contacts will too.

    My page - Michael Kors Outlet

    OdpowiedzUsuń
  16. It is not my first time to visit this site, i am visiting this
    website dailly and take nice facts from here daily.


    Feel free to visit my web site - Rolland

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna biżuteria. Personalizowane medaliki - charmsy - bardzo mi się podobają...i jeszcze te małe kolczyki! Super. Kiedyś uwielbiałam wielkie, długie kolczyki. Dzisiaj - malutkie i te mnie urzekły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuj za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...