piątek, 21 września 2012

Romantycznie, jesiennie ...

Koniec zabawy, koniec odpoczywania, czas najwyższy wziąć się do pracy !!
Nie twierdzę, że tak zupełnie leniuchowałam, ale  od pracy z metalami odpoczęłam. 
Po wczorajszym młotkowaniu, lutowaniu itd. itd. dzisiaj miałam problem z wstaniem z łóżka. Zdecydowanie muszę popracować nad lepszą pozycją przy pracy. 
Może następnym razem podzielę się z wami fotkami mojego "warsztatu" :)

I jeszcze jeden temat, szykuję się do Candy, pierwszego na tym blogu, możecie zgłaszać propozycje, co chcielibyście abym Wam zaproponowała do wygrania :)

Tymczasem dwa naszyjniki, srebro, mosiądz, klimaty zdecydowanie romantyczne :)
Zapraszam :) 








2 komentarze:

  1. Sabinko młodkowany metal w połączeniu z AC - bardzo efektowne. Ciekawa jestem jak się ci lutowało?
    Miło, że myslisz o czytelnikach bloga i Candy!
    Ja mogę tylko powiedzieć, że zawsze z uwielbieniem noszę Twoje biżutki:-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuj za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...