poniedziałek, 23 lipca 2012

Sercowa

Zacznę od tego, że strasznie ciężko pracuje się w wakacje. 
I nie mam tu na myśli weny, ochoty, lecz najzwyczajniej w świecie CZAS, a raczej jego brak. 
Dzieci w domu, więc trzeba sprostać opiekuńczym obowiązkom, co by się z nudów nie pozabijały :)
 Basen, rowery, place zabaw, place zabaw place zabaw... 
Udało mi się zrobić bransoletkę i to chyba wyłącznie dlatego, że na zamówienie. 
Kolejna "Sercowa", wzbogacona o kamienie. 
Zapraszam :)





I jeszcze  naszyjnik wcześniej już Wam pokazywany doczekał się obręczy scalającej :)




14 komentarzy:

  1. Coś wiem o pracy w wakacje. Mam podobne spostrzeżenia. Ale twórczo trochę sobie zrobiłam urlop...Udało nam się wyjechać na parę dni.
    Bransoletka jak zawsze cudnej urody, ale okucie rzemienia FANTASTYCZNE!!! Buziaki, Sabinko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje to czas leniuszkowania, a wena przyjdzie wraz z odejsciem lata:-).
    Pięknie jak zawsze, surowo, a zarazem duszy czar:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wenę Aniu to ja mam, oj mam, ale kończy się na papierze:) Chyba dopiero jesienią uda mi się wszystko zrealizować :)

      Usuń
  3. Sabinko zestaw sercowy jest cudowny... może kiedyś i mi się uda go u Ciebie zamówić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace jak zwykle :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie scalająca obręcz i efektowny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam na DG są bardzo pomysłowe i oryginalne !!! podziwiam Cię za kreatywność. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa i za odwiedziny. Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie kamieni, chciałabym umieć tak łączyć kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. witam :) podziwiam Twoje prac, są przepiękne :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękną robisz biżuterię, czasami sama coś dla siebie zrobię, ale nie aż tak piękną, przede wszystkim nie mam narzędzi i dobrych dostawców. Chodzę na giełdy minerałów, ale z roku na rok są coraz słabsze. Można by było coś u ciebie kupić, ona jest zupełnie w moim stylu.
    Zapraszam cie do siebie. Jestem młoda projektantką i będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz.
    http://www.zapalov.blogspot.com/
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna biżuteria, podziwiam za talent i kreatywność. Oczywiście obserwuję i czekam na kolejne posty :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. very nice work.I liked it. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń

Dziękuj za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...