środa, 27 października 2010

Na przekór...

Na przekór kłopotom, które pojawiły się ostatnio w moim życiu, na przekór jesiennej niepogodzie...
powstały kolczyki, które miały zająć moje ręce i umysł. Moje ręce zajęły :)

Muszę po raz kolejny przyznać, że srebrna glinka choć wdzięczna jest bardzo wymagającą materią, ale nie takie poddały się mojemu uporowi więc i ona zmięknie:) Zapraszam.

Jadeit, ametyst, srebro 930, 999 lekko oksydowane i przetarte








Poniższe fotografie bym nie była gołosłowna, mówiąc, że już coś w życiu ulepiłam:)





7 komentarzy:

  1. A to Ty zdolniacha jesteś- torty wyglądają fantastycznie! A kolczyki są super-fajne zestawienie kolorów i te oryginalne srebrne krążki.
    Mam nadzieję, że Twoje kłopoty błyskawicznie znikną i przesyłam Ci mnóstwo pozytywnej energii i uśmiechu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu, fiu! Idziesz jak burza z AC! Listeczki misterne! A torty z taką dekoracją chętnie bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ja tylko spytam i potem STWIERDZĘ stanowczo- zgłaszałas się do alełade?- jeszcze nie- to DO ROBOTY!!! wszystko super, a taki torcik to by mi sie przydał na urodzinki moich dzieciaczków ;)ehhh..szkoda, żeś z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny wielkie dzięki!! TITO aż mi łezka poszła... Oczywiście, że się zgłaszałam do ALEŁADNE. Torciki piekę dla moich dzieciaczków:) No i ta 30-cha była dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są fajniutkie - podoba mi się połączenie tych kolorów. A to co ulepiłaś wcześniej - mnnnniammmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolce!!! i powiem ci,że zdjęcia cudne robisz :)
    a torcik mniam, mój synek ma urodziny za kilka dni oj zamówiłabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnóstwo tu u Ciebie inspiracji!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń

Dziękuj za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...