środa, 18 sierpnia 2010

Upadek z konia...

Za każdym razem, gdy jakaś Galeria odmówi mi współpracy popadam w doła, i jest to Dół Gigant. Trwam w nim jakiś dzień, dwa, wychodząc z założenia, że co mnie nie wykończy to mnie wzmocni..., zadaję sobie masę pytań typu: może to nie dla mnie, może nie mam talentu itd. itd. następnie biorę się do roboty.
To jak przy upadku z konia, trzeba od razu się na niego z powrotem wdrapać, aby nie została trauma uniemożliwiająca jazdę w przyszłości. Tak więc robię:) Oczywiście nadal mi smutno i nachodzą mnie wątpliwości... Nawet nie chodzi o to, aby na tym zarabiać, ale by mieć możliwość rozwoju i samorealizacji, a jak mówi mój Mąż Sponsor „wybrałam sobie bardzo drogie hobby”...
Po niżej przedstawiam efekty mojego „brania się do roboty”.
Komplet powstał z elementów lutowanych, oponek jadeitu i kwarcu dymnego. Mam nadzieję, że się spodoba:)









8 komentarzy:

  1. talentu i wyczucia na pewno Ci nie brakuje :)
    a jeśli chodzi o galerie to w tej chwili jest strasznie ciężko się dostać do jakiejkolwiek lepszej, dlatego nie ma co się załamywać, tylko ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć;
    początki zawsze bywają trudne; na całe szczęście jest to tak uzależniające hobby, że zniechęcenie i dół mijają bardzo szybko, sama wiem po sobie ;)

    komplecik bardzo fajny, chociaż nie przepadam za czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze i drugie zdjecie- boskie- maja swój klimat :) komplet bardzo mi sie podoba- głowa do góry!!! śliczne rzeczy robisz, nie poddawaj sie ;) wiem jak to jest, ale my kobiety jesteśmy twrade nie "miętkie" nie dajemy sie :) a powiedz jaka galeria Ci odmówiła????

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, odmówiła: Arsneo, Pakamera. Decobazar brak odzewu... już 2-gi miesiąc więc...

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm...paką sie nie przejmuj tam zeby sie dostać trzeba robić coś czego inni nie robią, kiedys przyjmowali jak leci- patrzac na biżuterie co po niektórych :/ próbuj do Ale Ładne- tak jak Ci pisałam ;) pamietasz :) i zdjęcia- KWADRATOWE ;) ściskam PS: decobazar też milczy już drugi miesiac- nie jesteś sama :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniłam zdjęcia na kwadratowe i chyba jakość też lapsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie z paki wywalili, bo prac nie dodawałam... szkoda- ale po prostu nie starcza mi prac na obstawienie galerii :( Bardzo tu miło u Ciebie, ładnie komponujesz kolory i elementy. Będę zaglądać:)

    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze - piękne i bardzo wyważone prace:-)
    Po drugie - w temacie galerii - decobazar do mnie się też nie odezwał, a zgłoszenie wysłałam daawno temu. A chociaż jestem w 3 galeriach to i tak 99% biżtków kupują znajomi i znajomi znajomych:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Kaja za miłe słowa. Moje "hobby" to moja tajemnica i nikt po za moim sponsorem, czyli mężem:) o nim nie wie, więc odpada sprzedaż wśród rodziny i znajomych. No i chyba bym nie chciała. Muszę mieć pewność, że ludzie kupujący moją biżuterie kierują się wyłącznie tym, że im się ona podoba, a nie tym że mnie lubią czy kochają... ot taka moja fanaberia...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuj za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...